czwartek, 26 lipca 2012

Elvis Presley's & ALF's favourite sandwiches


Pamiętacie serial komediowy "ALF"? Dla mnie to jedna z ikon lat 90., nagrywane na video odcinki oglądałam tak wiele razy, aż znałam na pamięć wszystkie dialogi. Jedzący koty przybysz z kosmosu zdecydowanie zawojował serce nie tylko moje, ale też innych kilkulatek!
Szukając ostatnio pomysłu na wykorzystanie masła orzechowego przypomniałam sobie właśnie o ulubionej (poza kotami) przekąsce Alfa - kanapkach z masłem orzechowym i bananem! Inspirację tę bohater zaczerpnął natomiast od legendy showbiznesu, Elvisa Presley'a. 
W oryginalnej wersji kanapka Elvisa Presley'a może zawierać dodatek bekonu. O wiele bardziej podoba mi się jednak z miodem i szklanką zimnego mleka.

Składniki:
2 kromki białego chleba
1/2 banana
2 łyżki masła orzechowego
2 łyżeczki miodu


  1. Chleb opiec lekko w tosterze.
  2. Na chlebie rozsmarować równomiernie masło orzechowe, położyć plasterki banana, polać miodem.

1 komentarz: